Birim Görev Tanımı
DEĞİŞİM PROGRAMLARI BİRİMİ ERASMUS PROGRAMI BİRİMİ GÖREV TANIMI
- Erasmus+ programının Yükseköğretimde Öğrenci ve Personel Hareketliliği faaliyetlerinin yürütülmesi ve organizasyonunu sağlamak,
-
Değişime katılan gelen ve giden öğrencilerin seçimi, yerleştirilmesi ve hibe işlemlerini yürütmek,
- Erasmus+ programını üniversite içinde tanıtmak, tanıtım materyallerini hazırlamak,
-
Bilgilendirme toplantıları düzenlemek (Giden ve gelen öğrenciler için ayrı ayrı yapılmaktadır),
- K107 projelerini hazırlamak ve kabul edilen projelerin organizasyonunu sağlamak,
-
Üniversitenin Erasmus kurumlararası anlaşmaları takip etmek ve organizasyonunu sağlamak,
-
İlgili üniversitelerle yazışmaları yürütmek; kurumlararası anlaşmaların imza süreçleri takip etmek,
-
Personel hareketliliği kapsamında giden ve gelen personelin başvuru, değerlendirme ve seçim süreçlerini, gitmeye hak kazanan personelin idari işlemlerini yürütmek,
-
Ulusal Ajans ile üniversite arasında koordinasyonu sağlamak,
- Proje başvurusu, arar rapor ve nihai rapor işlemlerini takip etmek ve zamanında yapmak.